keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Aika

-4 kuukautta, viikko ja risat-


Aika, kulu nopeammin. Aika, kulu hitaammin.
En osaa päättää kumpaa haluan :( Vaihtarin sekavia tunteita. 
Kaverit juttelee siitä mitä aikovat tehdä ensi kesänä, kuinka hauskaa siitä tulee, mutta hei ethän sä ookkaan täällä silloin. Tuntuu siltä että tulen missaamaan niin paljon. 

Yksin asuminen ei tunnu enää niin yksinäiseltä. Kaikkeen tottuu ja nyt oon ollu paljon kaikkialla, ettei omassa tyhjässä kämpässä ole enää niin paljon. Eilenkin olin KontulaHoodseil, kaverin solukämppää katsastamassa. Olihan se aika juoppokulmilla ja muovinen, vihertävä lattia ottii silmään ja avara, tyhjä oleskelutila kaikui korvissa. Kyllä sitä osaa arvostaa omaa kodikasta idyllikeskus Tapiolan asuntoani paljon enemmän. Mutta tuollainen HOASin asunto muakin odottaa kun Japanista palailen. SADFACE. 


Oon alkanu miettimään mitä kaikkea tulen ikävöimään Suomessa kun lähden. Niitä on liikaa. Perhettä, kavereita, ilmastoa, tuoksuja, Helsinkiä, tuttua, insideläppää (be warned YFU vaihtarit, saatte kestää mun ja Kiian  HUONOA läppää koko lennon ja kaikki valmennukset), koulua, järkeviä ihmisiä, suomen koulusysteemiä, suomen kieltä, oikeastaan KAIKKEA. 
 Tänään tapasin mun mumminkin, sitäkin tulee ikävä :( 
Ja näin randomisti mulle tulee varmaan ikävä suomen creeppereitäki. Eilen metrossa joku tosi ahdistava mies tuijotti mua koko matkan (15min!) ja äänettömästi sano "moi". Rullaportaissakin ku katoin taakse ni siinä se oli taas, pelottavan lähellä ja vinkkas silmää. Kyl nauratti. En kyllä usko että näitä pääsee Japanissakaa karkuun, joten no problem. 
Pitää ottaa kaikki vielä Suomesta irti. Onhan mulla 4 kuukautta aikaa!!


Mä niin ownasin tän biisin kellopelillä tänään musatunnilla. Respectii.

4 kommenttia:

  1. Kuulun siis sinun ja Kiian joukkoon ! Paskaläpän heitto♥
    Olenko ainut jolla ei ole sekavia tunteita lähdöstä ? :( siis mä vaan odotan että aika menis mahdollisemman nopeasti !

    VastaaPoista
  2. Roosa, sä et tiedä meidän juttuja :--D Ne on sellaista luokkaa, että kukaan ei vain yksinkertaisesti yleensä ymmärrä ja itse nauramme katketaksemme. Kyllä, on oikeasti hauskaa kun vastaa kysymyksiin luovasti ja aina sama vastaus on oikea :---D Meidän jutut on niin priceless, että todennäköisesti tulette kaikki hulluksi ensimmäisten parin tunnin aikana, ups.

    Mulla on tavallaan sekavia tunteita ja tavallaan ei. Tänään taas käsitin kuinka paljon oikeasti haluan vaan pois täältä, haluan pois kaikesta siitä, mikä täällä on. Tahdon ottaa etäisyyttä asioihin niin kovasti ja olen enemmän kuin kiitollinen, että on enää tuo 4kk 1vko ja 2pvää (ON SE JO KAKSI VAIKKA KELLO EI NYT YLI 00 OLEKAAN). Kuitenkin, hetkittäin tulee mieleen se, että kuinka paljon tulee ikävä joitain niin käsittämättömän pikkujuttuja. Myös tunne, kun tajuaa jossain bussipysäkillä istuessaan, että "oho, vuoden päästä tähän aikaan en tosiaankaan istu missään täällä", on kovin kummallinen. OA en mä osaa selittää itseäni, mutta onneksi voin taas Mira kriiseillä sulle huomenna jos siltä tuntuu :DD Oivoi, taitaa kaikki muut kyllästyä kuoliaaksi kun mä selitän sulle kokoajan vaan vaihtarijuttuja ja näin.

    VastaaPoista
  3. ah, meijän ruokala trollaukset. Kukaan ei enää kohta istu mun vieres ku tuut siihen istuu ja sit ruvetaa vaa puhuu vaihtarijutuista ja kaikki kattoo meit silla 'not this again!!'

    Roosa, olet ainoa.
    :--------D tai siis emmä tiiä. tai siis niinku sillai sillai. Ehkä mä vaan tykkään suomesta liikaa? :'D

    VastaaPoista
  4. Hahaha no mut ku näin käy katsos joskus :--D Mm, totta kuitenkin. Porukka tulee NIIIIIN kyllästymään kuoliaaksi meidän vaihtarihöpötykseen mut hupsista.

    VastaaPoista