sunnuntai 21. elokuuta 2011

Missä mä oon?

Muutin siis viime maanantaina tädilleni 2 viikoksi asumaan, kunnes saan mun oman asunnon. Tää on tällänen aika iso kerrostalo asunto ihan helsingin keskustassa, että ei kyllä ole mitään valittamista! :)

Tiistaina alko sitten koulu etiksessä ja hyí kun oli pelottavaa.. Onneksi Kiia tulee mun kanssa samalla bussilla ja on muutenki hengaillu mun kanssa aika paljon koko loppuviikon. Sillä ainakin mulle tää sopeutuminen on ollu vähän vaikeempaa.. Tuun siis pienestä koulusta _vihdistä_ ja mulla on ollu sama kaveriporukka koko peruskoulun ja nyt yhtäkkiä ei voikkaan nähä niitä enää joka päivä ja pitäis hankkia uus kaveripiiri.. Onneks kaikki on etiksessä tosi mukavia, että ehkä tää tästä :''D

Perjantaina lähin sitten täältä mun tädin luota takaisin kotiinpäin viikonloppuks :) Kauaa mun ei kotona tarvinnu istua ku jo joku soitti et tuu meille hengaamaan :) Seuraavana päivänä käytiin vielä pienellä 'metsäretkellä'..


Roopelle oli tullu jo mua ikävä :(




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti