keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Syksyn tuoksua

Hupsista keikkaa, muistin että mun kannattais päivitellä blogiakin vasta nyt kun mun tekee taas mieli valittaa. Damn you rain.
 Miksi mun koulu on niin tyhmässä paikassa että juna/bussi ei mee lähellekkään sitä</33 meinaa mun vaihtovuoden hehkeimmät hetket on vietetty pyöränselässä kaatosateessa. (mm. eilen.)
 Täällä Japanissa on taas taifuuni. Mutta tää taifuuni päätti pyyhkästä niin kivasti että ei tänne Aichiin tullu. Oli ihan mukava tuuli ja sade, mutta koska se ei ollu taifuuni ni piti mennä kouluun.. TULE TAI OLE TULEMATTA  >C
 Énsinnäkin, koulupuvussa on tosi kiva pyöräillä. Syy: hame ja vielä sellanen oikeen mukava hame, joka hidastaa kivasti matkaa. Ei toki ollu hiki pinnassa ku vähän sekoilin junien kanssa ja meinasin myöhästyä koulusta ku tuulikin hidasti matkaa.
 Toisena sadekaapu. Se on kamala ja kuuma. Ja aina kun ajattelen asemalla että 'okei, nyt ei tartte laittaa sitä kaapua, koska tuskin tässä rupee sataa 5 minuutin pyöräilymatkan aikana.' Niin eiköhän sada kaatamalla, 200 metrin jälkeen. Muistelen lämpimästi toissa päivää. (not).

 Tässä on nyt viimeset kolmisen viikkoa vietetty taas koulussa. Päivät menee taas supernopeesti. Oon alkanu ymmärtää jo aika paljonkin tunneilla. Saan enkun sanakokeistakin jo aika hyviä pisteitä (verrattuna aikasempiin 2/15). Tänää 8/15 :)
Luokanvalvoja Kawakami keksi uuden idean miravihkoon ja nyt kirjotan joka päivä about 10 rivin tekstin japaniks ja sit joku mun luokkalaisista tarkistaa sen ja kirjottaa oman tarinan samasta aiheesta enkuks ja sit mä tarkistan sen. ::D Hienoo.
Tänään vaihdoin talvikoulupukuun (vaikka on vielki törkeen kuuma), ihan vaan sen takia et mun molemmat kesäkoulupuvun paidat oli pesussa.
Viime viikonloppuna kävin Kikuzaton lukion bunkasaissa (kulttuuripäivä), joka ei toki lisääny yhtään vihaa mun koulua kohtaan. Oli ihanaa ja hauskaa ja yhyy mun koulu on niin huono paikka. Sunnuntaina kävin lohduttautumassa mun ihanien ystävien Rikan ja Fumin kanssa aeon-shopping mallissa ja päädyttiin kattoo Mirror Mirror-leffa.

Ehkä hauskin juttu tänä aikana oli konsertti Roosan kanssa :)
Käytiin siis kattomassa Roosan kanssa THE KIDDIE Electric Lady Landissa. Pelkästään nimen perusteella olin ihan varma et oltiin menossa jonnekki pimeille kujille. Eikä kyllä meinattukkaa löytää sinne ihan heti, joten jouduttiin turvautumaan 7/11:n myyjään joka ystävällisesti googlas sen paikan meille sen iPhonella :D

Keikka oli mahtava, mut ihan eri meininki verrattuna Suomen keikkoihin. Yleisö veti kaiken ihan samaan tahtiin ja olin ihan varma yhessä vaiheessa, että olin tanssitunnilla D:  
Mut jee, ymmärsin välipuheet <3
Keikkatilaki oli erilainen.. Se oli sellanen pieni klubi, mutta lattia oli kerrostettu. (Suomessa ei hyvä idea koska moshpit.)
Photobucket

Jos löydän aikaa viikonlopulta kirjottelen vähän enemmän (ja paremmin) asioista joita oon alkanu pohdiskella täällä maailman toisella puolen.
Edessä häämöttää uusi keikka, luokkaretki Nagasakiin ja puolen tunnin puhe 1000 oppilaan edessä japaniks.
Enää 3 ja puol kuukautta jäljellä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti