perjantai 4. toukokuuta 2012

Happy Golden Week

Täällä Japanissa on nyt siis Golden Week. Eli ruhtinaalliset 3 päivää+viikonloppu lomaa.
Ei tää kyl lomalta tunnu, koska en saa nukkuu minään päivänä pitkään >:( mut joo..

Viime postauksesta on pari viikkoa eli siirtyminen tapahtumisiin-->
Toissa viikonloppuna eli (21.-22.), viikonloppuna jolloin ei pitäny olla mitään tekemistä, lähettiin isovanhempien ja hostsiskon kanssa kylpylään.. lentokentälle.. Kuulemma ei kukaan oikeesti mee lentokentälle siks et ne on lähös jonnekki, kaikki tulee sinne vaa shoppaa ja hengaa. Joten mekin mentiin sinne vaa safkaa ja kylpylään :__D
Photobucket
Sitä seuraavana viikonloppuna lähettiin taas isovanhempien, hostsisarusten Yuukon ja Seishiron ja hostserkkujen kanssa matsuriin Aichin rannikolle. Mulle ei oikeen selvinny sen matsurin idea mut.. ei se mitään. Ne tyypit raahas tollasia isoja valokärryjä (?) sillalle ja sit toi laiva ajelehti sinne sillalle. Ja sit safkattiin kojuilla.
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket

Sunnuntaina mentiin sitten hostmummin ystävän luokse.. kattelemaan kukkia..
Tää mummin ystävä on myös kukkien asettelun opettaja, joten se opetti muakin ja tein yhen kukkaasetelman. Harmi etten ottanu siitä kuvaa, se oli tosi hieno.
Photobucket

Nyt Golden Weekillä, oli mun hostveljen 17 vuotissynttärit ja pidettiin yakiniku juhlat. Perheen ja parin perhetuttavan kera. Yks näiden perhetuttavista on filippiiniläinen ja juteltiin sen kanssa koko ilta englanniks ja opetettiin enkkua mun veljelle :D On muutenkin tosi kiva että mun ujo veli uskaltaa jo puhuu mulle tosi paljon. Se autto mua mun enkun läksyis ku en tajunnu jotain kohtia kun ne oli japaniks ja sit me vaa dissattii meijän koulun opettajii :DDD
Sit se kans korjas mun pyörän 'magic touchilla'. Mun pyörä teki jotain ihme ääntä ja pyysin sitä kattoo et mikä vika siinä on. Mun veli sitten ajo sillä vähän matkaa ja sen jälkeen sitä ääntä ei oo enää kuulunu.....
Photobucket

Eilen kävin Roosan koululla ja näin sen teatterikerhon. Niillä oli hienot tanssiharkat :----D
Photobucket

Photobucket

Roosan koulun bambumetsä!!! Se on niin hieno!!

Ja tänään olin eläintarhassa kera hostäidin, hostsiskon, hostäidin tuttavan ja sen luona asuvan unkarilaisen vaihtarin kanssa (jonka kanssa en edelleenkään osaa jutella).
Pakolliset eläinkuvat:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ei jaksettu jonottaa tuntii tonne tornii..
Photobucket
 Higashiyaman tunnuseläin on koala.. Toi on mun paras kuva siitä..

Arkipäivisin oon vaan koulussa.. Ja oon siellä oikeesti koko päivän, koska astun ulos meijän ovesta aamulla 7.30 ja astun siitä seuraavan kerran sisään 19.30..
Okazaki-sensei on myös alkanu opettaa mulle japania kerran viikossa. Se kerto että kuulemma joku suomalainen vaihtari oli saanu koulunsa parhaan pistemäärän vanhan japanin kokeesta. Ja otin sen hienovaraisena vihjeenä et munki pitäis opiskella. Mut en taida..
Kuvia koululta:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
 Mun rakas lenttisklubi <3
(ja ylempänä klubihuone)
Photobucket
Täällä on nyt ihan kesä. Joskus tossa puussa oli kirsikankukkia..
Viikonloppu tulee menemään klubissa ja sen jälkeen takaisin kouluun..
Ja maanantaina mun täytyy pitää mun suomiesitys koko 1000 henkisen koulun edessä.
Ihanaa. Ei jännitä yhtään.

1 kommentti: