maanantai 9. huhtikuuta 2012

2-8

Ensimmäinen koulupäivä. Hui. Luulin etten panikois, mutta panikoin silti. :---D
Onneks Ayumi <3 En selviäis ilman sitä ;---;
Tekstailtiin sunnuntaina (japaniks!! oon ylpee) ja se sano et kaikki menee hyvin ja kaikki on varmaa tosi yllättyneitä siitä miten paljon japanii ymmärrän (hah..).

Tänään aamulla se tuli mun kaa samaa matkaa ja vei mut mun luokkaanki (se on 2-1'llä eli ihan eri kerroksessa) ja esitteli mulle kaikkia sen kavereita. (Joiden nimiä en muista...)
Koulun jälkeen se viel skippas sen klubiharkat et se voi tulla mun kaa samaa matkaa kotiin varmistaa et osaan varmasti pyöräillä sen matkan asemalle ;--;  

Mun luokka (2-8) on yks science-luokkista, josta johtui suuri matikan, kemian ja fysiikan määrä D___D ANGST. Ja sen takia mun luokalla on 10 tyttöö ja 30 poikaa... Joka on tavallaan tosi huono juttu ku ainakin meijän koulussa tytöt ja pojat on niin eroteltuja... Ja mun luokan tytöt on vähän outojaa.. :''DDD Mut onneks nää liikkuu tosi paljon välkillä eri luokissa nii oon tutustunu muiden luokkien tyttöihin. Yhet tytöt tuli kysymään multa että tiiänkö Super Juniorin ja sit ku sanoin et joo ja et Donghae on mun lemppari ni yks niist oli ihan innoissaa ja rupes kiljuu :__D
japanilaiset...
Mulla on kai kaks luokanvalvojaa? Okazaki-sensei ja Kawakami-sensei. Okazaki on just paras. Sillon ku käytiin koululla ekaa kertaa ni se puhu mulle suomee :---D Ja vaikka se on kemian ope ni se osaa puhuu ihan kiitettävää enkkuu. Kawakami on sit taas enkun opettaja ja se on vähän pelottavan näkönen mut silti tosi mukava.

Aamulla oli 3 tunnin avajaisjuttuhommaemt liikkasalissa ja se tuskan määrä kun piti istuu 3 tuntii lattialla pienessä tilassa ja sit nousta tyylii vartin välein kumartamaan jollekkin. Ja kun Okazaki-sensei esittäyty ni se esittäyty suomeks :''D  Mun ei onneks tarvinnukkaa esitellä itteeni koko koulun edessä (vaan luokan)!!! Mut vaa ilmotettii johonki väliin.
Avajaisten jälkeen oli school uniform check. Tarkistettiin onko kynnet liian pitkät ja onko otsatukka liian pitkä ja onko hame liian lyhyt. Onneks mua ei chekattu joten saan pitää mun onnellisen pitkiksi kasvaneet kynnet ^__^ 

Loppu päivä meni mitään ymmärtämättä, jatkuvien 'kireiiiii' 'kawaiiii'-huutojen ja jatkuvien 'hello i am.... Yoroshikuneeee!!' esittelyjen saattelemina.
Paras oli kyl kun koulun jälkeen kaks mun luokan poikaa huus mun perään ku olin lähössä kotiin päin, 'miiiiiraaaa' ja sit se toinen sano et 'You are beautiful!! Let's be friends, okay`' :______D
japanilaiset..

Oli kyl ihanaa sit palata kotiin ja safkaa ja koko perhe miinus isä ja isovanhemmat istuttiin keittiössä ja juteltiin siitä mitä oltiin tehty tänää.
Photobucket
Photobucket

Huomenna taas kouluun. Paitsi et kakkosil on koe eli mä kuulemma istun kirjastossa opiskelemassa. Oon myös ajatellu että olisikohan se lentopalloklubiin? oko, en kyl tiiä uskallanko. Nimittäin japanilaiset ja niiden hullu treenaus.

3 kommenttia:

  1. Just commenting to say I really like your blog - is it named after the owl city song by any chance? :D
    Nice pictures too - I think that one of the tree is really cool

    VastaaPoista
  2. Tosi söpö koulupuku!

    VastaaPoista