perjantai 6. huhtikuuta 2012

Koulun alkua odotellessa

Koulut vois alkaa jo! Mulla ei oo mitään tekemistä sillon ku kaikki on töissä ja harrastuksissa, varsinkaan nytten ku baachan on kipeenä >:((

Tiistain Nagoya castle jäi kun taifuuni iski. Kauhee tuuli ja sade :( Käyttiin kummiski syömässä tän perheen ravintolassa! Tosi hyvää!! :)) Mukana oli myös näitten tuttu ja sen perheessä oleva YFUn kautta oleva unkarilainen vaihtari. Älyttömän hiljainen tyttö, enkä oikeestaan edes muistanu sitä sieltä valmennuksesta. :--D jooooten ei oikeen juteltu..yhtään.
Ravintolan jälkeen käytiin Tokugawa museossa, joka oli aika tylsähköä kun en taaskaan ymmärtäny mitään.
Seuraavana päivänä piti käydä Ayumin kanssa harjotteleen koulumatka viel kerran, mutta sekin jäi kun edellisen päivä tuuli ja sade jatkui. Maanantaina sitten... Jos muistan enää missä mun pyörä on.
Torstaina käytiin Misayon kanssa kirjastossa ja sit katottiin leffa siellä. Siellä voi siis lainata leffan ilman mitään kirjastokorttia ja kattoa sen siellä kirjastossa olevista telkkareista, joihin laitetaan kuulokkeet :D. Katottiin Tangled Japaniks. Hyvä et olin nähny sen aikasemmin niin ymmärs ja pysty kuuntelemaan sitä Japanin kieltä.
Tänään käytiin Seishiron ala-asteen ykkösten entrance ceremonyssa, jossa Seishiro soitti pianoa. (Seishiro on siis kutosella). Aikamoista kumartelua. Illalla olin myös Yuukon kalligrafia tunnilla. Olin kyllä aivan loistava (tai sitten en..).
Huomenna mennään hakemaan koulupuku! ja eilen sain mun lukkarin, ja oon jotenkin onnistunu jo hukkaamaan sen :___D Sillon kun se uus rehtori kysy että mistä aineista tykkään, nii sanoin että historiasta ja yhteiskuntaopista, ja en hirveesti tykkää matikasta, niin luonnollisesti mun lukkari oli täynnä kemiaa, fysiikkaa ja matikkaa. Joinakin päivinä mulla on kaks kertaa matikkaa.. Mut saa nähä mihin ja miten mä oikeen osallistun.
Photobucket
Vähän Toyoake cityä:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Sain muuten vihdoin ja viimein japanilaisen kännykän.
Terveisin Onnellinen pinkin kännykän omistaja. (ja siitä voi kattoo telkkaria).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti